Avatar billede juggernutt Nybegynder
30. november 2005 - 12:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvorfor starter windowsinstallation hver gang jeg starter min pc

hej Alle..

Hver gang jeg starter min PC, når "skrivebordet" vises, kommer den frem med en promt, hvor i der står "Starter windows installation" og så kører der en bjælke i vinduet, hvor efter den forsvinder og der sker ikke mere... hvad sker der..??? hvad har jeg gjort forkert..??

Jeg har kørt spybot og AVG uden at der er nogen alarmer..

M :o)
Avatar billede hcma Novice
30. november 2005 - 13:25 #1
tror en repair er på sin plads:
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
Avatar billede jes9 Nybegynder
30. november 2005 - 15:42 #2
Prøv at kigge i regedit: (efter et program som du ikke har installeret)

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\Managed\
Avatar billede juggernutt Nybegynder
09. december 2005 - 10:52 #3
hej begge i må undskylde den lange svar tid, jeg har haft travlt og være ude og rejse, jeg få kigget på det i weekenden...
Avatar billede juggernutt Nybegynder
23. januar 2006 - 11:10 #4
hej catbody.. repair var sagen.. læg et svar og der er point..!!

Mvh.

M :o)

PS. undskylde den lange ventetid..!!
Avatar billede hcma Novice
23. januar 2006 - 11:19 #5
svaret kommer her  (bedre sent end aldrig)  :o))