Avatar billede dillermand Nybegynder
30. november 2005 - 08:39 Der er 6 kommentarer

Betaling på Skype

Hvis man ringer fra skype til en dansk mobiltelefon i udlandet kommer man så til at betale taksten fra DK til udlandet til f.eks. TDC? Eller betaler man kun til Skype?
Avatar billede peet49 Nybegynder
30. november 2005 - 08:44 #1
Kun til skype.
Avatar billede peet49 Nybegynder
30. november 2005 - 08:44 #2
Du ringer jo også op fra skype, havde du ringet op fra TDC, havde det været noget andet.
Avatar billede jens_bach Nybegynder
30. november 2005 - 09:19 #3
TDC's politik på det område er at man kun betaler det stykke som man hved.
altså hvis jeg tager min telefon til afganistan, så betaler du kun dansk takst
og hvis du ringer tin en mobil som er fra usa men er i DK så betaler du taksten til usa.
Avatar billede peet49 Nybegynder
30. november 2005 - 09:22 #4
Vås-vi bruger skype til en mobil i Rusland, og betaler da ikke en cent til TDC.
Avatar billede dillermand Nybegynder
30. november 2005 - 19:12 #5
det jeg mener er at: kommer modtageren af den danske mobiltelefon med TDC abbonement der modtager opkaldet i udlandet til at betale for samtalen fra danmark til eksempelvis Kina?
Avatar billede peet49 Nybegynder
30. november 2005 - 19:14 #6
Han betaler differensen fra grænsen.