Avatar billede no_doubt Nybegynder
29. november 2005 - 16:50 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

webhotel priser

Hvad er efter jeres mening det bedste køb hvis webhotellet skal understøtte asp - access

case 1:
prisleje ca. 50 kr pr md
case 2:
prisleje mellem 100-200 kr pr md
Avatar billede leif Seniormester
29. november 2005 - 16:53 #1
Det er anpå udbyder en til 50,- kan være ligeså god som ham til 100-200,-
Avatar billede no_doubt Nybegynder
29. november 2005 - 16:55 #2
netop det forespørgslen går på?
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
29. november 2005 - 17:14 #3
Det har vi jo ikke en chance for at give dig et svar på ud fra de oplysninger du giver. Hvad er det for nogle udbydere du snakker om?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
29. november 2005 - 18:01 #4
alle...
Avatar billede dmcn Praktikant
29. november 2005 - 18:52 #5
Der er 3 muligheder:
  * Webhotel 1 er lige så godt som webhotel 2 på alle måder: Case 1
  * Webhotel 1 er bedre end webhotel 2: Case 1
  * Webhotel 2 er bedre end webhotel 1: Case 2

Så længe du ikke fortæller i detaljer om de to forskellige webhoteller, er alle gæt lige gode.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
29. november 2005 - 20:18 #6
har du nogle bestemte udbyder i tankerne ?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
29. november 2005 - 20:44 #7
nej jeg så gerne i kommer med dem i synes er de bedste inde for de to afgrænsninger
Avatar billede whee Nybegynder
30. november 2005 - 00:25 #8
Hos www.elitehost.dk kan du få det hele i 5 forskellige pakkeløsninger til 5 forskellige priser. Der er pladsen til forskel samt andre ting, eksempelvis antallet af domæner.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
30. november 2005 - 08:02 #9
www.sydjyskweb.dk, en del af mit eget firma. Se hvad jeg har...
Avatar billede it-dk Nybegynder
30. november 2005 - 10:14 #10
Personligt mener jeg man får hvad man betaler for når det kommer til hosting. Jeg har prøvet billige og dyrere hosting virksomheder og der var forskel. Jeg bruger og har brugt længe www.unitspeed.dk og dem er jeg ydest tilfreds med. God, flink, hurtige og stabile.
Avatar billede Aliriza Nybegynder
08. december 2005 - 11:46 #11
Jeg vil klart anbefale www.scannet.dk eller endnu bedre www.concor.dk, men jeg er uenig med it-dk, for concor har langt bedre priser end scannet og leverer en lige så god service.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
14. januar 2006 - 18:28 #12
værsegod