Avatar billede zaydn Nybegynder
29. november 2005 - 14:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

redirect parent

Hej!

Jeg vil høre om der er nogen der ligger inde med noget kode der kan gøre følgende:

På side1 klikker jeg på et link. Det åbner en ny side(side2). På side2 klikker jeg på endnu et link. Det lukker side2 og sender mig tilbage til side1 der bliver opdateret til en ny side.

En mere teknisk forklaring kunne være, at jeg efterlyser noget kode der lukker child-siden og redirecter parent-side til ny side.

Håber dette giver mening...  :o)
Avatar billede fennec Nybegynder
29. november 2005 - 15:49 #1
Mener du ikke at den åbner et nyt windue???

Du kan fra popup vinduet bruge "opener" kaldet til at fange det vindue der har åbnet det, men det er JavaScript.

opener.location.href = "side3.asp"
window.close()
Avatar billede zaydn Nybegynder
29. november 2005 - 19:51 #2
Lav lige det der om til et svar Fennec, så får du points. Får det var da bare det der skulle til...  :o)

TAK!
Avatar billede fennec Nybegynder
30. november 2005 - 08:17 #3
.o) <-- One Eyed Jack