Avatar billede angle360 Nybegynder
29. november 2005 - 09:44 Der er 4 kommentarer

Battlefield 2

Jeg har et problem. Jeg har en Dell Inspiron 9100 med et 128 MB ATI MOBILITY RADEON 9700 GRAPHICS CARD. Processoren er en 3,0 GhZ Intel. Alligevel kan jeg ikke starte Battlefield 2.
Der sker følgende:
Når den begynder at loade spillet, når man har valgt person og bane og det hele, der hvor der kommer in bar i bunden af skærmen på 0 til 100%, så når den kun til et sted mellem 4 og 8 % så går den fast med blåskærm. Den reagere slet ikke, heller ikke hvis man venter.
Alle drivere til Inspironen er installeret og det sidste nye direct x ligeså!
Hvad kan være problemet?
Avatar billede angle360 Nybegynder
29. november 2005 - 10:01 #2
Alt dette skulle være i orden.
Har du andre ideer?
Avatar billede angelisdsb Novice
29. november 2005 - 10:20 #3
jeg mener at der er nogle RADEON kort som spillet ikke er kompatibelt med check manual
Avatar billede boxer Nybegynder
29. november 2005 - 10:35 #4
Du skriver godt nok at alle drivere er installeret.
Har du prøvet at hente driver til grafikkortet fra ATI's HP?
https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27