Avatar billede simeone Nybegynder
28. november 2005 - 23:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sammenkoble bærbar med stationær.

Jeg har netop fået en bærbar, og nu er jeg derfor interesseret i at finde ud af, hvordan jeg lettest kan sætte den sammen med min stationære? Det gælder både, så jeg kan overføre store mængder data mellem de to, men det ville også være en fordel, hvis jeg kunne sætte det op således, at den bærbare i nødsituationer kan hjælpe til med at rendere mit 3D-arbejde... Er der nogle bud på det?

På forhånd tak
Avatar billede caspers Nybegynder
29. november 2005 - 14:31 #1
Du tager et krydset netkabel (TP) og sætter det i de to netkort, jeg antager de begge har installeret, mange nyere maskiners netkort autosenser kablet, så det er muligt at benytte et ikke krydset kabel. Nu ved jeg ikke hvad du bruger til at 3D render med, men nogle af de programmer jeg har prøvet kan lægge opgaver ned i et delt katalog, som den anden maskine så kan løse.
Avatar billede simeone Nybegynder
29. november 2005 - 19:46 #2
ok, tak. Smider du lige et svar?
Avatar billede caspers Nybegynder
29. november 2005 - 20:24 #3
OK