Avatar billede mortenandersen53 Nybegynder
28. november 2005 - 18:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Strømfornyning

Jeg skal til at købe ny computer Med følgene opsætnign, også ville jeg lige høre om 400W Strømforsyning var nok på forhånd tak..

AMD Athlon 64 X2 Dual-Core - 3800+ 2.0 GHz processor
ASUStek A8N-SLI motherboard med NVIDIA nForce 4 SLI chipset
2000 MHz HyperTransport System Bus
2x 512 KB L2 cache, 128 KB L1 cache
1 GB PC3200 DDR RAM (400 MHz) i Dual Channel Mode
128-bit integreret memory controller, giver top performance på RAM'en
Lydløst ASUS Extreme N6600 Silencer med 256 MB RAM og VGA/DVI samt tv-out
Enhanced Virus Protection (kræver Windows XP SP2)
200 GB harddisk, 7200 rpm, 8 MB cache, Serial ATA
16x DVD brænder med support for Dual Layer
Internt 6-slot slidebay, for nem montering af harddiske og optimal køling
Rigeligt med Serial ATA samt Ultra ATA porte
RAID 0 og 1 support
8-kanals lydkort med Dolby Digital 5.1 support. 8 kanals analog output samt digital via S/PDIF
Gigabit LAN med 10/100 Mbit suppport
8 stk. USB 2.0 porte
2 kanals Firewire controller
Flash kortlæser med support for 15 korttyper
Frontconnector med USB, Firewire og lydudtag
1.44 MB floppy drev
Sort Logitech keyboard og Logitech optisk mus samt musemåtte
Chieftec LCX-01 kabinet med __400W__ strømforsyning og mulighed for støjdæmpning
Avatar billede peet49 Nybegynder
28. november 2005 - 18:41 #1
En 400 watter er nok, hvis den er af nogenlunde kvalitet.
Avatar billede mortenandersen53 Nybegynder
28. november 2005 - 18:45 #2
okay og det er du 100% På?
Avatar billede peet49 Nybegynder
28. november 2005 - 18:57 #3
Ja-det er jeg, jeg lever af, at sælge hardware.
Avatar billede mortenandersen53 Nybegynder
28. november 2005 - 19:13 #4
Okay mange tak
Avatar billede peet49 Nybegynder
28. november 2005 - 19:50 #5
Selv tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2005 - 20:10 #6
mortenandersen53>
http://exp.dk/list.phtml?spm_creator=mortenandersen53&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

2 spørgsmål oprettet og endnu ingen af dem er lukket... Husk at acceptere svar :)
Avatar billede egr_sli Nybegynder
28. november 2005 - 21:38 #7
Lyder som min pc ;D
min er bare lidt kraftigere - hehe.
Dual core cpu bliver du ikke ked af ;D

Jeg tror peet49 har mere styr på det end jeg, men hvis du har mulighed for det, så vil jeg helt klart anbefale at du vælger en PSU der er lidt kraftigere..
fx den dansk udviklede Chill Innovation som faktisk er ret billig:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=161207 - og vi snakker om ÆGTE watts ikke nogen forfalsket kina bras ;D
Avatar billede mortenandersen53 Nybegynder
29. november 2005 - 18:33 #8
Ja hehe! Men Tak alle sammen!
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2005 - 20:21 #9
mortenandersen53> du skal huske at acceptere div. svar :)

Marker brugeren der hjalp dig i boksen til venstre og klik på accepter.
Er der ingen svar, beder du om et og accepterer så svaret når det kommer.