Avatar billede jabberdino Nybegynder
28. november 2005 - 18:32 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan kan man slette søgeord.

Hej,

Med Google eller Yahoo osv når man søge efter noget (f.eks Bøger, computere, biler osv) hvordan kan man slette dem fordi næste gang man søge efter noget og man indtaste "B" så kommer der en list med alle de ting man har søgt efter med B. Hvordan kan jeg slette listen.
Avatar billede mortenandersen53 Nybegynder
28. november 2005 - 18:37 #1
Du kan vidst nok vælge det fra inde under indstiller på internet explorer..!

Og første gang du søger på fx google.dk efter du har formateret spørg den om det og der kan du jo bare sige nej.!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
28. november 2005 - 18:40 #2
sæt markøren i feltet --> tryk pil ned til ordet er markeret --> tryk delete
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
28. november 2005 - 18:42 #3
Ovennævnte er sletning af enkelt-ord.....
Hvis du aldrig vil have den til at huske nogle ord overhovedet, går du ind under funktioner --> internetindstillinger --> fanebladet avanceret --> fjerner fluebenet i "brug indbygget autofuldførelse"
Avatar billede jabberdino Nybegynder
28. november 2005 - 18:49 #4
tak