Avatar billede dreadhead Nybegynder
28. november 2005 - 16:26 Der er 1 kommentar

Hvordan laver man et spørgeskema??

Hej folkens

Jeg er ret uerfaren hvad angår programmering, scripts og sådan noget. Det er lidt et problem, da jeg skal lave en ellers rimelig simpel spørgeskemaundersøgelse.

Den skal rumme 5 spørgsmål med hver 4 afkrydsningsmuligheder, som så sendes til min e-mail, når personen trykker "send". Jeg har fundet hjælp til, hvordan man laver selve afkrydsningen og spørgsmålene, men kan ikke finde ud af at samle data og sende dem afsted.

På forhånd tak
Mvh
DreadHead
Avatar billede roenving Novice
28. november 2005 - 16:28 #1
Så skal du bruge en formmail, som er noget serverside kode, der sender det videre til din mail-adresse ...

Kig på din udbyders side og find ud af, om de har et formmail-script, ellers skal du ud i noget php eller asp !-)