Avatar billede m_fisker Nybegynder
28. november 2005 - 12:14 Der er 9 kommentarer

brug wget over SSH

hey..
Når jeg login med SSH og bruger Wget til at hent filer med..
men når jeg logud så bliver min wget stoppet med at hente.

kan man ikke få wget til at hente filer med en ande bruger som køre når at debian starte op.

eller har i nogle ider hvordan for kan forsat hente filer når jeg logud igen..
TAk
Avatar billede dreamless Nybegynder
28. november 2005 - 12:33 #1
Du kan bruge programmet screen.
http://packages.debian.org/stable/misc/screen
Avatar billede martin_moth Mester
29. november 2005 - 10:37 #2
Hej m_fisker - kan se du er aktiv igen :o)

Prøv at kik forbi http://www.eksperten.dk/spm/666418
Avatar billede m_fisker Nybegynder
01. december 2005 - 14:46 #3
Hvad mener ud martin_moth..
Jeg er i min fuld ret til at oprette så mange spøgsmål jeg vil..
Skal jeg måske til at finde din Spørgsmål der oprette ind for en tidsline af 30 dage..

Hvad prøver du at op nå..
og for det andet. så jeg ikke tid til en 14 år gut.. når jeg prøver at tage en data uddannelse... og er ordblind..
så tage og find på noget andet, når du keder dig..
Avatar billede m_fisker Nybegynder
01. december 2005 - 14:51 #4
Jeg har selv fundet løssing..

Med "nohup" kan man får sætte med at hente selv om man lukker du

"man nohup" den kan være nyttig

f. eks
$nohup wget -o /minelog/MinDownload.log http://web-addresse
Avatar billede m_fisker Nybegynder
01. december 2005 - 14:51 #5
TAK
Avatar billede m_fisker Nybegynder
01. december 2005 - 14:52 #6
dreamless
smid et svar..
Avatar billede martin_moth Mester
01. december 2005 - 15:28 #7
Vedr. mit indlæg 29/11-2005 10:37:29 og dit svar 01/12-2005 14:46:56

Jeg prøver blot VENLIGT at minde dig om, at der er kommet svar i et af dine spørgsmål, og at du lige kan kikke forbi.

Og så hælder du en spand lort i hovedet af mig!!!!

Prøv at læg mærke til at jeg laver en smily ":o)" - det betyder at det hele er i en venlig tone.

PS: Jeg er 30 år - jeg kunne forestille mig, at det er DIG, der er en 14-årig gut!
Avatar billede dreamless Nybegynder
02. december 2005 - 22:47 #8
Svar..
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. marts 2006 - 15:02 #9
martin_moth > Men helt fejl tager du jo ikke...
På trods af at han har fået en løsning serveret, og også selv har fundet et alternativ står denne stadig åben efter over 4mdr ;)