Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
28. november 2005 - 11:48 Der er 3 kommentarer

Logo til beer'n'pleasure

Hej eksperter,

Da vi mangler idéer til et logo, håber vi meget at i har lyst til at udvise nogle af jeres talenter til os, vi udloder 200 point.

Baggrunden for vores projekt handler om iværksætteri, og vi har så valgt at starte en fiktiv ølfabrik, der sælger øl til detailhandlen. Af idéer til logoet har vi næsten ingen, så derfor håber vi meget at I vil udfolde jeres talenter og vise hvad i synes?

Mvh.
Martin Enevoldsen
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
28. november 2005 - 14:17 #1
Logoet skal helst være i eps format, sådan vi selv kan justere størrelserne. Logoet skal indeholde vores Navn, beer'n'pleasure.

På forhånd tak,

mvh
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
29. november 2005 - 20:27 #2
Er der ikke en der vil være flink at hjælp, logoet skal udstråle stil og elegance, man skal se det er et produkt man køber for nydelsen. Er der ikke en venlig sjæl der har tid og lyst til at tjene 200 point ved at udfolde et logo til os?

Jeg håber...

mvh.
Avatar billede mattbaker Nybegynder
01. december 2005 - 13:38 #3
Jeg vil gerne se på noget... Men hvad havde i tænkt jer? En eller anden ide må i jo have :)

-MattB