Avatar billede sebas Nybegynder
28. november 2005 - 10:56 Der er 7 kommentarer

Hvordan slipper jeg af med denne fejlmeddelelse?

Windows kan ikke finde 'C:\WINDOWS\System\user32.exe'. Kontroller, at du har skrevet navnet korrekt, og forsøg derefter igen. Hvis du vil søge efter en fil, skal du klikke på knappen Start og derefter klikke på Søg.
Avatar billede trekkies Juniormester
28. november 2005 - 10:59 #1
Prøv følgende:
Sæt din Windows cd i drevet og gør følgende:
Start -> Kør... -> sfc /scannow

Den retter ødelagte systemfiler.
Avatar billede polle007 Nybegynder
28. november 2005 - 11:07 #2
Prøv kør->msconfig og fjern den fra startup, hvis den ligger her
det er ikke en systemfil, men en virus (som nok er blevet fjernet)
Avatar billede sebas Nybegynder
28. november 2005 - 11:24 #3
trekkies: Det hjalp ikke. Fejlmeddelelsen kommer stadig

polle007: Jeg kan ikke finde den inde under startup.

Har I et andet bud?
Avatar billede nva Praktikant
28. november 2005 - 11:26 #4
Avatar billede nva Praktikant
02. december 2005 - 08:01 #5
Hvordan er status?
Avatar billede trekkies Juniormester
02. december 2005 - 08:57 #6
Hvis det ikke virker så kan du prøve dette:
Kør Spybot, Ad-Aware eller en HijackThis?

Hvis ikke, så kan du hente dem her:
Spybot:
http://fileforum.betanews.com/sendfile/1043809773/1/spybotsd14.exe

Ad-Aware:
http://www.download.com/3000-2144-10045910.html?part=69274&subj=dlpage&tag=button

HijackThis:
http://files4.majorgeeks.com/files/2779fda014fbadb761f67dd708c1325e/spyware/hijackthis.zip
Lige lidt hjælp til HijackThis:
Unzip filen og åben exe filen, Klik på Scan, når at den er færdig, så skal du klikke på Save Log, så gemmer du den et sted, logen kan nu åbnes i en tekst program f.eks. Notepad, opret et spørgsmål under "virus" katagorien og indsæt hele loggen, så vil en kigge på den.
Avatar billede trekkies Juniormester
16. december 2005 - 15:08 #7
Hvordan går det, er fejlen væk eller har du stadig brug for hjælp?