Avatar billede scuttlebutt Nybegynder
28. november 2005 - 10:24 Der er 1 løsning

AspPDF: Hvordan findes den aktuelle sidebredde?

Hej!

Jeg ønsker at generere dynamiske sidetal i en given .PDF-fil  ved hjælp af komponenten AspPDF fra Persits.

Jeg ønsker at placere sidetallet oppe i øverste højre hjørne på hver side.

Men da de .PDF-filer, jeg arbejder med, har forskellig størrelse, har jeg problemer med at placere sidetallene præcist på hver enkelt side.

Er der en metode til at angive et fleksibelt koordinatsæt, som f.eks:

- 20 pixels fra toppen, og
- 20 pixels fra højre kant på papiret

Alle hints modtages med taknemmelighed! :)

- Scuttlebutt
Avatar billede scuttlebutt Nybegynder
14. maj 2006 - 17:35 #1
Hum bum...