Avatar billede clansite.dk Nybegynder
27. november 2005 - 19:03 Der er 2 kommentarer

Skærm tænder ikke

Hejsa,

Jeg har et lille problem.

Jeg har lige monteret nyt bundkort, og nyt grafikkort. Samtidig har jeg købt en ny skærm.

Men det er som om når jeg tænder computeren går der ca. 20 minutter før at den overhovedet reagerer på det.

Man kan høre at computeren starter, men ikke engang Bios bliver vist, før efter de 20 minutter, og efter det så kører det fint.

Det er når den har stået stille i et døgns tid at den gør det. Har I nogle idéer til hvad det kan være?

// Martin
Avatar billede tobias28 Praktikant
27. november 2005 - 19:13 #1
Lyder meget mærkeligt...hmm...ingen bipperi eller noget....bare sort skærm i 20 min og så derefter starter den op?
Avatar billede Abbygayle Nybegynder
01. december 2005 - 08:36 #2
Har du testet om tingene virker?
Hvilke ting starter, når du tænder computeren?