Avatar billede søren99 Nybegynder
07. november 1999 - 12:53 Der er 8 kommentarer

rar filer

jeg har et program som er pakkt med zip og der efter et eller andet program som kalder sine filer rar filer

er der nogle der kan hjælpe vil jeg blive meget glad (programmet fyldte 33.5 mb så det er lidt surt hvis jeg ikke kan få der til at virke)

hilsen søren99
Avatar billede wolf_ Nybegynder
07. november 1999 - 13:55 #2
Rar filer er lige som Zip og jeg har et pakke-program til Rar filer liggende. Du kan kontakte mig på Icq 25474449 eller på i-b@mail.tele.dk
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
07. november 1999 - 14:07 #3
http://www.rarsoft.com/
Her kan du downloade winrar, der i bund og grund kan det samme som winzip, men altså også lege med .rar filer :o))
Avatar billede mukke Nybegynder
07. november 1999 - 14:12 #4
/me må vende sig til at være mere forklarende i sine svar :)
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
07. november 1999 - 14:17 #5
*hehe* tjaa... jeg synes bare der er lige lovlig mange svar der bliver afvist selvom de er rigtige, fordi der mangler forklaring til svaret *G*
Avatar billede mukke Nybegynder
07. november 1999 - 14:20 #6
enig, og jeg er egentlig også enig i at det er en god ide at svare lidt mere udførligt, men på den anden side siger det også lidt om spørgerne, når de lynhurtigt afviser et rigtigt svar :)
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
07. november 1999 - 18:56 #7
Det har du ret i, men på den anden side, forstår man ikke svaret kan man jo enten spørge om uddybende kommentarer eller afvise det som værende forkert, da forståelsen mangler :o))
Avatar billede tbrf Nybegynder
07. november 1999 - 21:22 #8
Tigerdyr har ret!!