Avatar billede kim014 Nybegynder
26. november 2005 - 22:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installere Windows media center DK korrekt

Jeg har idag købt en OEM Windows XP media center 2005 DK + en 160 GB. Seagate Harddisk
Der var 4 CDer i pakken  Windows media center edition 1 + 2 (på Engelsk) og 1 CD Dansk lokaliseringspakke + 1update for version 2005
Men jeg kan ikke få installeret XP rigtig , under installeringen efter CD 2 beder den om : indsæt CD med servicepack 2 , jeg sætter så Update for version 2005 på , men den vil den ikke have    Jeg kører instalationen færdig , hvorefter det installerede er på Engelsk , prøver så at køre Updates for version 2005 ind , som den også begynder på , men under installeringen går det i stå med :  MC INSTALLER.EXE - unable to locate component  og this application has failed to start because SRCLIENT.DLL was not found reinstalling the application may fix this problem
bagefter prøver jeg med den Danske lokaliseringspakke , som også går i stå med : Windows XP media center edition 2005 localization packs can only be instaled on systems running the US english version of update rollup 2 for windows XP media center edition 2005      Jeg forstår det ikke , men kan i hjælpe mig med hvad jeg kan gøre , der er jo ingen support til Win XP media center 2005 OEM til 949,- kr
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2005 - 00:16 #1
Jeg forstår ikke rigtigt det du skriver jeg har også selv Windows mediacenter UK version ca 6 mdr. gammel
Cd 1 plejer at være incl. SP2 og CD 2 er media delingen.
Derfor er min påstand at du starter med CD 1 herefter spørger installationen efter CD 2 (media) når den er inlæst spørger installationen efter "sæt CD med servicepack 2" her skal du igen indsætte CD 1 det er jo den der indeholder SP 2
Avatar billede kim014 Nybegynder
27. november 2005 - 02:13 #2
Du har ret
opret et svar og du får point
Mvh.  Kim
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2005 - 09:08 #3
:o)