Avatar billede -fozzi Nybegynder
26. november 2005 - 21:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mobil data kabel 6610i homemade

Vil gerne have et data kabel fra min 6610i til min computer men nægter at betale flere hundrede kroner for at stykke tabel når man selv kan lave en alternativ løsning for en femmer.

Mangler nu bare et "skema" over ledningernes kombination fra USB stikket til telefonens indgang.

Måske i kunne måle jer frem med et multi eller ohm meter hvis ikke der findes et diagram over telefonens port.
Avatar billede screem_brille Novice
26. november 2005 - 21:21 #1
eller du kunne nøjes emd et kabel til under 50,- som virker ?
Avatar billede -fozzi Nybegynder
26. november 2005 - 21:32 #2
Det lyder rart =)
Hvor finder jeg den pris?
Avatar billede -fozzi Nybegynder
26. november 2005 - 22:42 #3
Nå men andre der svare på hoved spørgsmålet?
Avatar billede screem_brille Novice
26. november 2005 - 22:44 #4
kan jeg svare på på mandag, har ikke en service manual herhjemme.
Avatar billede richardjensen Seniormester
27. november 2005 - 11:51 #5
Kelkoo har 'færdigstrikkede' til under 100.
usb kabel nokia - Få gode tilbud på Kelkoo.dk
Søg med Google på: nokia 6610i dku-5
Vh. Richard
Avatar billede -fozzi Nybegynder
29. november 2005 - 19:17 #6
Men søger ikke en kabel til 100 kr men et diagram over ledningerne
Avatar billede -fozzi Nybegynder
01. december 2005 - 18:09 #7
lukker