Avatar billede rips Nybegynder
26. november 2005 - 13:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Acer lcd

Harj..

Jeg har tænkt mig at give mig selv en LCD skærm i julegave:).

Nu har jeg fundet frem til at jeg godt kunne tænke mig denne: http://www.acer.dk/acereuro/page4.do?dau22.oid=10522&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=5&CountryISOCtxParam=DK&LanguageISOCtxParam=da&crc=2429471883

Er der nogen som har set denne eller en review af den?

Hvad synes i om den.

Hvor stor er chancen for pixelfejl på LCD skærme i dag?
Avatar billede rips Nybegynder
26. november 2005 - 13:25 #1
Synes det er temmelig nederen at der skal være 7 døde pixels før de vil bytte skærmen. Det står der i hvert fald på SHG.dk
Avatar billede hite Nybegynder
26. november 2005 - 14:00 #2
Jeg kender ikke meget til den nævnte model, men min egen erfaring med acer er at de plejer at være ok.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
26. november 2005 - 14:07 #3
Acer er et godt mærke - mit andet valg ville være samsung.
F.eks: http://product.samsung.com/cgi-bin/nabc/product/b2c_product_detail.jsp?eUser=&prod_id=LS19BIDKBV%2fXAA

Kan desværre ikke komme ind på edbpriser.dk for at se prisen på din model til sammenligning.
Avatar billede rips Nybegynder
26. november 2005 - 14:24 #4
den skærm jeg har kig på koster 2999 kr.

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=610742
Avatar billede rips Nybegynder
18. december 2005 - 19:59 #5
Jeg har købt mig en samsung 930BF i stedet for.. Lækker skærm!
Avatar billede hite Nybegynder
19. december 2005 - 15:21 #6
Glædelig jul så =)