Avatar billede nabrahamsen Nybegynder
26. november 2005 - 10:11 Der er 7 kommentarer

Problemer med USB 2.0

Hvordan får jeg lige mit Asus P4PE-X bundkort til at køre USB 2.0, jeg har både opdateret XP og min Bios, men det virker stadig ikk.
Avatar billede peet49 Nybegynder
26. november 2005 - 10:28 #1
Ved at indstallere SP1 eller 2
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
26. november 2005 - 10:30 #2
har du nedenstående driver installeret?

ICH4 USB 2.0 Driver for Windows XP.Important! You need to follow the steps decribed in Readme-XP.txt; otherwise, you may need to do a new Windows XP installation to FIX POTENTIAL USB 2.0 PROBLEM.
ICH4 USB 2.0 Driver for Windows XP.
This is a WHQL driver.
Important! You need to follow the steps decribed in Readme-XP.txt; otherwise, you may need to do a new Windows XP installation to FIX POTENTIAL USB 2.0 PROBLEM afterwards.
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=P4PE-X
Avatar billede peet49 Nybegynder
26. november 2005 - 10:34 #3
Og du har driver til bundkort indstalleret??
Avatar billede nabrahamsen Nybegynder
26. november 2005 - 10:37 #4
der var en cd med til bundkortet hvor der er nogle drivere på og de er installeret. den driver man kan hentet på Asus´s hjemmeside er til XP SP1 og jeg har SP2
Avatar billede nabrahamsen Nybegynder
26. november 2005 - 10:53 #5
jeg har installeret sp2 men den installation der er på hjemmesiden kører sp
Avatar billede nabrahamsen Nybegynder
26. november 2005 - 10:54 #6
sp1
Avatar billede peet49 Nybegynder
26. november 2005 - 11:29 #7
Det er ligemeget.