Avatar billede bigshow Nybegynder
25. november 2005 - 16:30 Der er 3 kommentarer

Et spørgsmål om 2 routere på samme tid!

Jeg har en Zyxel Prestige 2602R, fra Cybercity som kører ok.
Jeg har dog derudover, en Linksys WRT54GS Trådløs Router som jeg har sat efter den Zyxel, så jeg kan køre trådløs.

Det kører ganske udmærket, jeg synes, jeg har styr på WPA, MAC filter og alt det med sikkerheden. Og dog, NAT skal jo forbedre sikkerheden et stykke vej, men kan jeg ligesågodt droppe det i den ene, eller er sikkerheden "dobbelt op" med NAT aktiveret i begge routere?

Yderligere forslag til forbedring er velkomne.
Avatar billede jens_bach Nybegynder
25. november 2005 - 17:59 #1
Nat har ikke nået med sikkerhed og gøre
så slå det bare fra i din Trådløs Router
Avatar billede bigshow Nybegynder
26. november 2005 - 11:37 #2
Hvis jeg slår det fra i Zyxel Routeren, virker mit netværk slet ikke, har jeg nu fundet ud af, så det for jeg ikke noget ud af.
Avatar billede jens_bach Nybegynder
28. november 2005 - 10:12 #3
hvis du slår nat, fra skal du huske og lave en route i din Zyxel router elders virker det jo ikke....