Avatar billede damski Nybegynder
25. november 2005 - 15:54 Der er 1 kommentar

Forkert parameter. MP3 afspiller.

Hej. Jeg har et problem med min Mp3 afspiller.

Jeg flyttede nogle filer over på den. Og da jeg så skulle høre sangene, sagde afspilleren at der ikke var nogle sange på afspilleren.

Jeg prøvede så at sætte afspilleren tilbage i pc,en og filerne var der.. så ville jeg så fjerne dem igen, men fik så denne fejl meddelse. " Forkert Parameter".. så tænkte jeg at man kunne formatere afspilleren, men samme meddelse" Forkert Parameter".

Hvad betyder det her Forkert Parameter og er det noget jeg kan gøre noget ved?

MVH

Carsten "Damski"
Avatar billede screem_brille Novice
25. november 2005 - 17:18 #1
luk det ene spørgsmål ;)