Avatar billede anni01ad Nybegynder
25. november 2005 - 14:19 Der er 10 kommentarer

Vise billeder

Jeg sidder og læser Word-dokumenter, og lige pludselig er Word (2003) begyndt at lade være med at vise billederne i dokumentet. Jeg kan se dem når jeg trykker vis udskrift, men ikke når jeg redigerer i dokumentet som normalt. Jeg kan heller ikke resize billeder, selvom de sædvanlige firkanter vises på siderne af billedet. Meget mærkeligt - jeg synes jeg har været samtlige menupunkter igennem, men der ser ikke ud til at være nogen indstillinger der kan gøre det godt igen.

Hjælp :o) - jeg er i gang med at lave en brugervejledning, og det holder ikke at jeg ikke kan lave størrelsen om på billeder jeg ikke engang kan se :-)
Avatar billede jps6kb Novice
25. november 2005 - 14:20 #1
Jeg har prøvet noget lignende for kort tid siden. Hvis du klikker på dem, kommer de så frem?
Avatar billede anni01ad Nybegynder
25. november 2005 - 14:27 #2
Nej, hverken enkelt klik eller dobbelt...
Avatar billede hcma Novice
25. november 2005 - 14:29 #3
Funktioner -> Vis -> slet flueben ved Pladsholdere til billeder
Avatar billede hcma Novice
25. november 2005 - 14:30 #4
det skulle være:  Funktioner -> Indstillinger -> Vis -> fjern o.s.v.....
Avatar billede jps6kb Novice
25. november 2005 - 14:32 #5
Okay så.. prøv evt. at flytte billedet op på et højere lag. Det virkede for mig.
Avatar billede anni01ad Nybegynder
25. november 2005 - 14:36 #6
Pladsholder fjerner/tilføjer en ramme rundt om billedet (dvs billedet der ikke er der)

Jeg kan ikke flytte det op, rækkefølge-menuen kommer ikke op som den plejer :-(
Avatar billede hcma Novice
25. november 2005 - 14:38 #7
pladsholderen viser hvor billedet er placeret, men viser ikke billedet på skærm, kun ved udskrift.
Avatar billede anni01ad Nybegynder
25. november 2005 - 14:48 #8
Ja. Pladsholder eller ej, så vil jeg jo gerne kunne se billedet... er egentlig ret ligeglad med om der er pladsholder eller ej.
Avatar billede anni01ad Nybegynder
25. november 2005 - 19:20 #9
Tak for hjælpen bortset fra det... :o)
Avatar billede hcma Novice
25. november 2005 - 21:09 #10
anni01ad >>  gider du ikke kige tage et kig på dine andre åbne spørgsmål og se om der ikke er nogle af dem kan lukkes/accepteres ?
du kan se dem her: http://exp.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=anni01ad&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp