Avatar billede broholm79 Nybegynder
25. november 2005 - 10:41 Der er 2 kommentarer

Sony Ericsson "file Manager" vil ikke slettes

Hej med jer.
Ved ikke om det er det rette forum, but here goes
Har lige købt ny mobil Sony Ericsson 3 mobil, medfølgende software. Når jeg installere det følger der et "file manager" program med. Den har så lagt sig på mit skrivebord, og kan ikke slettes. Højre klikker jeg, kan jeg omdøbe og åbne, men ikke slette som normalt. Det er som om det er et virtuelt drev. Går jeg i mine programmer og finder "file manager" der er stien følgende:
C:\WINDOWS\explorer.exe /n,::{A5110426-177D-4E08-AB3F-785F10B4439C}

Jeg er mest træt af at Sony Ericsson skal bestemme at der skal ligge sådan en mappe på mit skrivebord, når jeg sjældent benytter programmet, og derfor bare ønsker at det ligger i "mine programmer", hvor jeg så kan finde det når jeg ønsker.

Jeg har skrevet til Sony Ericsson DK, men de skriver bare at man kun kan fjerne den ved at afinstallere programmet, hvilket jo heller ikke var det jeg ville, da jeg godt kan benytte programmet en gang imellem. SÅ 03 til Sony Ericsson.

Ergo: Hvordan sletter jeg denne på mit skrivebord? Har søgt på google og fundet en mere, der har samme "problem". Men ingen løsninger.
Avatar billede kalp Novice
25. november 2005 - 12:00 #1
forsøg dig med drdelete til at starte med
http://www.docsdownloads.com/Tier1/dr-delete.htm
Avatar billede broholm79 Nybegynder
25. november 2005 - 12:22 #2
Det har jeg lige prøvet, og hvis jeg "browser" min desktop med programmet, fremgår "file Manager" slet ikke af oversigten. Hvis jeg forsøger at "drag&drop" ikonet ind i drdelete som man også kan, kommer der blot et ikon (der ligner et Ø, der fortæller at dette ikke kan lade sig gøre)...
Jeg har også forsøgt at starte run>cmd og via dosprompt finde "file manager" på min desktop. Her fremgår "File Manager" heller ikke, selvom alle de andre filer jeg har liggende her vises.