Avatar billede oldenburg Nybegynder
24. november 2005 - 22:24 Der er 2 kommentarer

Køb og salg af domæner og websites

Hej.

Jeg synes jeg ser en stigende tendens til at folk spørger om hvor man kan købe/sælge et website/domæne...

Derfor har jeg valgt at opstarte en mindre portal - et forum - som skal bringe købere og sælgere lidt tættere sammen.

Forummet ligger på www.Innovation-Web.dk/salg, og jeg håber I vil medvirke til at skabe en markedsplads for internetiværksættere.

Mvh Carsten
Avatar billede giang Nybegynder
25. november 2005 - 13:01 #1
Et udmærket initiativ, men der findes allerede en række steder hvor købere og sælgere kan mødes. F.eks. QXL eller www.alletider-internet.dk

Jeg tror det er nemmere for både køber og sælger at gøre en god handel på en organiseret markedsplads fremfor et forum.
Avatar billede oldenburg Nybegynder
27. november 2005 - 11:22 #2
Hej.

Det er nok også hvad det udvikler sig til på sigt - prøv f.eks. at se internationale fora vedr. køb/salg af domæner og websites.
Omvendt er jeg sikker på at der hersker meget stor usikkerhed på markedet...

Hvem skal f.eks. give brugeren, som er på udkig efter en eksisterende forretning på nettet, den nødvendige vejledning, hjælpe med prissætning, jura osv.? Dertil er vores forum glimrende ;0)

Men, men - lad os nu bare komme i gang med at hjælpe nogle sælgere og købere, jeg foretrækker selvfølgelig at det sker på  www.Innovation-Web.dk/salg

Mvh Carsten