Avatar billede Slettet bruger
24. november 2005 - 18:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nyt layout til mh-biler.dk

Jeg skal bruge et nyt layout til mh-biler.dk
Den nye side må overhovedet ikke ligne den gamle. Der skal dog være de samme sider samt et gallery. Jeg skal kun bruge et layout, jeg programmere selv siden.
Jeg kan tilbyde kr. 1500,- for det rigtige layout.
Hvis der er nogen spørgsmål kan jeg fanges på bp@maximuss.dk - både på mail og msn.
Avatar billede saucer Nybegynder
24. november 2005 - 19:41 #1
Kan du ikke sende mig en mail på info[at]saucer[dot]dk og give mig lidt mere information
om det nye design. Eks. hvilke farver du ønsker, størelse og stil.
Avatar billede kaage Nybegynder
25. november 2005 - 08:25 #2
Du må også gerne sende mig en info mail på kk(snabela)lota(.)dk.

/Kaage
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2005 - 09:35 #3
Jeg skal gøre det i aften når jeg kommer hjem fra arbejde. Jeg har lidt info liggende.
Avatar billede mattbaker Nybegynder
25. november 2005 - 10:21 #4
Du kan også smide en mail til mattb(a)stofanet(.)dk

-MattB
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2005 - 21:38 #5
Jeg takker for alle henvendelserne men jeg har fundet en som jeg har valgt.
Jeg har gemt alle jeres info til senere brug.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2006 - 09:40 #6
ups.