Avatar billede nellemuz Nybegynder
24. november 2005 - 18:14 Der er 5 kommentarer

Et godt sted at købe en bærbar laptop, prisbillig online..

Hejsa...

Jeg søger en laptop, idet jeg går på HTX og dette er et uundværligt værktøj...

JEg søger et sted, online, hvor man kan handle sin bærbare billigt. dette må gerne være et restsalg, restlager eller en opkøber.

Er der nogle af jer, der gider smække nogle links ind i denne tråd som hjælp?

Er utrolig taknemmelig for al respons

MVH

Michelle Nielsen
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
24. november 2005 - 18:25 #1
www.laptop4you.dk sælger det bedste af det bedste og har flere gode folk ved telefonerne.
Kan kun sige kanonservice, også når man har brug for det
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
24. november 2005 - 18:26 #2
www.brugt.dk er også en mulighed
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
24. november 2005 - 18:27 #3
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. november 2005 - 18:29 #4
Avatar billede nellemuz Nybegynder
24. november 2005 - 18:33 #5
www.brugt.dk ---> Det lyder utroligt at der sælges splinternye bærbare til 280 kr...

Kan det være rigtigt og reelt?