Avatar billede cowboyjay Nybegynder
24. november 2005 - 14:46 Der er 1 kommentar

Hvordan installer jeg Total Overdose

Jeg har lige Downloade Total Overdose og installeret det på min pc men jeg kan sku ikke få det til at virke, det er første gang jeg har prøvet at hente et spil så måske har jeg gjordet et eller andet forkerte da jeg har installeret det for når jeg prøver at åbne det så kommer der en box frem hvor der står: A required Security module can not be activated

Måske er der en der gider at oversætte de par liner der står nede under for jeg er ikke så god til engelsk

        1  Unpack it.

        2  Mount CD using Alcohol 120% v1.9.5.3105

        3  Install the game.

        4  Because they added some nice new blacklists agaist antiblaxx
          you need todo the following:

          * Install antiblaxx v1.16
          * extract ccd-anti.rar and use this patched antiblaxx v1.16 exe
            replacing the old one.

        5  Play and Enjoy
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. november 2005 - 14:52 #1
Køb spillet i stedet for.
Så er du sikker på at der også kommer en 2´er :)

Dit downloadede spil er ulovligt og ikke tilladt iflg. ekspertens regler som du læste og accepterede igår, og som du allerede har glemt....

(du lukker spørgsmålet ved at lave et svar og acceptere eget svar ved at markere dit navn i boksen og klikke på accepter)