Avatar billede yocart Nybegynder
24. november 2005 - 11:15 Der er 1 kommentar

Udtræk af PHP fra en phpMyAdmin Database

Hey sidder og roder med et meget lille system til min hjemmeside.

Jeg trækker min menu ud fra databasen, så når man klikker på et menupunkt kommer indholdet bliver indholdet at valgte id skrevet ud..

Håber i er med så langt..

Nu er problemet bare at i menu er der et punkt der hedder gæstebog, den trækker databasens sideIndhold ud, men i dette sideIndhold skal der includes en anden side (gæstebogen)..

Håber i forstår, ellers spørg til det..

/Nick
Avatar billede webstuff Nybegynder
24. november 2005 - 11:37 #1
du laver en side der hedder f.eks gb.php
includerer sideindholdet fra gb feltet i databasen og
includerer siden gb.php på siden..
Det er måske ikke den smarteste måde.. Men jeg er også rimeligt ny i php! hehe