Avatar billede tbj Nybegynder
24. november 2005 - 02:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl i simpel kode?

IE viser at jeg har fejl i min kode, dog ikke firefox.
Her har jeg vedhæftet koden og sat 3 *** ud fra de linier,hvor det burde være galt i følge fejlmeldingen i IE. Jeg brugte Dreamweaver til at finde linierne det handlede om.

Men har måske ramt forkert :-)

Vedhæftet kode:

http://www.livetsfest.dk/Diverse/comments_include_fejl_.txt

I kan selv finde siden med fejlen her:

http://livetsfest.dk/viewpage2.php?page_id=10
Avatar billede roenving Novice
24. november 2005 - 02:28 #1
I det, du harlagt op er der jo også linjeskift i javascript-variabler, hvilket absolut ikke er tilladt !-)

-- men jeg fik ikke fejl ved at gå ind på linket, så måske skal du specificere noget mere ?-)
Avatar billede roenving Novice
24. november 2005 - 02:50 #2
Prøv forøvrigt at åbne Javascript-konsollet i FireFox, så kan du se de fejlmeddelelser, gecko-maskinen rappoterer ...
Avatar billede tbj Nybegynder
24. november 2005 - 04:25 #3
Firefox giver mig ingen fejl, men IE viser en gul trekant med udråbstegn i.
Jeg har rettet det med linjerne. Men jeg får stadig nogle fejl om at strengkonstanten er uafsluttet.
Avatar billede roenving Novice
24. november 2005 - 13:07 #4
Hvordan kan man se fejlen ?-)
Avatar billede tbj Nybegynder
24. november 2005 - 15:14 #5
Avatar billede tbj Nybegynder
28. januar 2008 - 11:18 #6
lukket