Avatar billede azeone Nybegynder
24. november 2005 - 00:23 Der er 5 kommentarer

Filer & mapper virker ikke ?

Hej

Jeg har en maskine der har kørt med Windows Server 2003 men som er blevet lavet om til en Windows 2000 Pro !!

Mit problem med maskiner er at jeg har en masse RAR & ZIP filer som også har ligget på nogle harddiske der har kørt Win 2003.

Alle de pakkede filer kan jeg ikke pakke op ??
Og der er nogle af mine mapper jeg helle ikke kan åbne ??

Jeg har kigget på rettighederne i win2000 og der er på plads.

Er det noget med at Win2003 har lavet noget ved mine filer & mapper så jeg ikke kan bruge dem i Win 2000 ???

Håber der er nogle der kan hjælpe :)

M.v.h.

Kenneth
Avatar billede screem_brille Novice
24. november 2005 - 06:07 #1
du kan ikke lave en 2003 om til en 2000 pro, men du kan installere 2000 pro istedet for ?
Avatar billede azeone Nybegynder
25. november 2005 - 02:40 #2
Det vil sige at jeg bare ligger 2003 Server på igen også kopiere alle de RAR & ZIP filer til en anden maskine over netværket, også virker de igen ??
Avatar billede polle007 Nybegynder
25. november 2005 - 02:45 #3
Det burde ikke have noget at sige. 2k3's NTFS 3.1 filstrukstur på disken er bagud kompatibel med den i 2k

Hvilken fejl får du?
Avatar billede azeone Nybegynder
25. november 2005 - 02:53 #4
Når jeg prøver at pakke en af de RAR el. ZIP filer ud, så melder winrar at der er ingen ARKIVER.... Også kan jeg KUN trykke ok og ikke andet....

Hvis jeg kopierer via 1Gbit nettet lokal til en anden maskine kommer den med samme fejl.

Så jeg kan ikke pakke op på maskinen eller over LAN.... ???

Jeg fatter det ikke !?!?!?
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 09:09 #5
brug for mere hjælp ?