Avatar billede bis3n Nybegynder
23. november 2005 - 21:50 Der er 4 kommentarer

Kan ikke finde min router?

Hejsa.
Jeg har her i dag, skiftet kabinet til mit hardware (for første gang, så lidt stolt er jeg da!)
Det hele virker såmen fint nok, pånær WAN.

Windows kan simpelthen ikke finde noget trådløst netværk - og det plejer jeg IKKE at døje med, desuden sidder min søster lige så fint på det trådløse, så det er ikke ISPen eller routeren.

Jeg går ud fra at dette også er på grund af flytningen af hardware'et, altså at jeg har begået en fejl.

Når jeg går ind i "Guiden: Tilføj hardware", så er mit netkort skam fundet. Jeg var også inde i noget i dag;  http://peecee.dk/?id=20836&noresize=yes , forstår bare ikke om mit OS kan bestemme sig, for enten kan det godt finde nettet, eller kan det ikke?

Nogen der kan sige hvad problemet er? :'(
Avatar billede halifax Nybegynder
24. november 2005 - 01:35 #1
Har du prøvet fra Kontrolpanel at køre "Guiden Trådløst netværk"?
Avatar billede bis3n Nybegynder
24. november 2005 - 13:56 #2
Det hjælper heller ikke en pind. :(
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2005 - 12:52 #3
Er kortet sat i som USB eller sat i en af dine PCI-slotte?
Avatar billede bis3n Nybegynder
27. november 2005 - 11:50 #4
Det er onboard.