Avatar billede shannon1 Nybegynder
22. april 2001 - 22:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ram virker ik ?

har købt 32 mb ram og sat i..den har 2 hak, og sidder korrekt, men min puter kører stadig med kun 32..hvad kan der være galt ? eneste info på ramblokken er:
BHN 267
MT 16LD464 AG - 6 X
EDO 274 U08 !!
Avatar billede matias Nybegynder
22. april 2001 - 23:01 #1
man må kun oprette et spørgsmål om samme problemhttp://www.eksperten.dk/spm/66690
Avatar billede parazite Nybegynder
22. april 2001 - 23:01 #2
Luk lige det ene spørgsmål du ved en fejl fik oprettet. Bare læg et svar selv og accepter det. :o)
Avatar billede parazite Nybegynder
22. april 2001 - 23:02 #3
matias : Hvorfor et svar? Og hvorfor den negative tone? Det er jo tydeligt at det var et uheld.
Avatar billede Shannon Novice
22. april 2001 - 23:07 #4
ja det var et uheld..min pc..viste ikke..men okay..øhh prøver lige at lukke her så..tak parazite..*S
Avatar billede Shannon Novice
22. april 2001 - 23:08 #5
øh hvor accepterer jeg lige..er der ikke een af jer der kan svare ?
Avatar billede parazite Nybegynder
22. april 2001 - 23:09 #6
Hmmm... er der ikke et eller andet galt her? Og shannon/shannon1 du ved naturligvis godt, at man kun må have en bruger, ikke?
Avatar billede Shannon Novice
22. april 2001 - 23:13 #7
vidste ikke, var på arbejde tidligere og kunne ikke huske min kodeord..men sletter staks den ene..tak :-)
Avatar billede parazite Nybegynder
22. april 2001 - 23:15 #8
Og så må du nok hellere lige lukke dette spm. inden du sletter shannon1. :o)

Husk at lægge et svar med shannon1 og acceptere det frem for shannon\'s svar! :o)
Avatar billede matias Nybegynder
22. april 2001 - 23:19 #9
det kan ikke passe for der er kun sekunder mellem de to spøgsmål er oprettet....
Avatar billede shannon1 Nybegynder
22. april 2001 - 23:21 #10
puha det blir indviklet, sorry venner..mattis jeg trykkede 2 gange på udfør, men min pc reagerede ikke, derfor 2 spørgsmål oprettet..okay sorry :-)