Avatar billede nico Nybegynder
07. november 1999 - 02:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hurtig hjælp!!!

Kan nogen hjælpe hurtigt? Det drejer sig om at min ven som spiller FIFA. Spillet begynder pludselig at bytte om på knapperne og lave lidt underlige ting. Hvad kan der være galt og er det mons tro noget med keybordet?
Avatar billede nico Nybegynder
07. november 1999 - 03:01 #1
Nix det var ikke hurtigt!
Avatar billede one Nybegynder
07. november 1999 - 05:48 #2
nico hvis du ikke har fundet ud af det endnu så er her lige et tip

det er ikke tastaturet  men eller jo på en måde det er sikkert fordi der er blevet revet lidt kablet hvis det sker kan computeren ikke helt finde ud af det  og bytter lidt om på knapperne  det er noget som jeg selv oplever med min bærbare når jeg hiver det "eksterne" tastatur ud for at bruge min computer i skolen så hvis du ikke genstarter så laver mit tastatur også om på det  det er noget være lort men ja det er sikkert det  (=

Andreas
Avatar billede nico Nybegynder
07. november 1999 - 13:55 #3
problemet er at det ikke hjælper ham at genstarte!
Avatar billede one Nybegynder
07. november 1999 - 16:48 #4
wow...... har han haft spildt noget i tastaturet cola ect.  prøv at åbne kabinettet og tag en lugtetur ved motherboardet.  se om noget er kortsluttet.

Andreas
Avatar billede nico Nybegynder
07. november 1999 - 23:53 #5
nope one det er heller ikke det. Men det er lige meget nu for nu gider han ikke spille i den modem turnering jeg deltager i så...
Avatar billede hsp Nybegynder
08. november 1999 - 15:22 #6
Hejsa.
Kan nogen hjælpe mig med mit virus på computeren. !
Det drejer sig om ( W95.CIH )
Aliases: ( Chernobyl CIH_Spacefiller PE_CIH ). ?
Jeg bruger Antiviral Toolkit Pro. til at bekæmpe filerne med.
Men det virker som om prg. ikke er stærkt nok.  Hvad skal jeg bruge. ?
Avatar billede one Nybegynder
08. november 1999 - 22:19 #7
jeg mener  privat computer skrev noget om hvordan man kan fjerne den manuelt  kig  på

http://pricom.dk