Avatar billede michaelh Nybegynder
22. april 2001 - 22:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Spg. fra d. 20/4

Er jeg den eneste der mangler spg. fra den 20/4 mellem ca kl. 12-20, når jeg søger på det sgp. som jeg er med i så kommer det frem, men jeg kan ikke finde det på listen. Der er slet ikke noget mellem kl. 12-20 og der er normalt mindst et i timen. Det er i hardware generelt jeg mangler mit spg. Overskrift: Chipsæt og processor??
Avatar billede parazite Nybegynder
22. april 2001 - 22:40 #1
Avatar billede hotpop Novice
22. april 2001 - 22:41 #2
Avatar billede hotpop Novice
22. april 2001 - 22:41 #3
næsten enslydende... spooky!
Avatar billede parazite Nybegynder
22. april 2001 - 22:42 #4
Argh! Copycat! *G* Hvordan fandt du det? Og hvorfor tog det så lang tid? :o)
Avatar billede michaelh Nybegynder
23. april 2001 - 00:57 #5
Jeg kan jo også godt selv få spg. frem ved at søge, men jeg kan ikke se det på listen som normalt. jeg har måske ikke forklaret det rigtigt , men med normalt mener jeg UDEN at søge. Hvordan fandt i det, og som sagt, det ser ud til at der mangler flere, det passer nogenlunde med at der mangler 10, altså en hel side, eks. 30-40.
Avatar billede parazite Nybegynder
23. april 2001 - 00:59 #6
Avatar billede hotpop Novice
23. april 2001 - 09:46 #7
ja den ligger i listen over oprettede spørgsmål så øøhhh.... hvad mener du?
Avatar billede michaelh Nybegynder
25. april 2001 - 01:57 #8
Altså, jeg kan jo godt finde det ved at søge, enten på overskriften, eller ved at kigge i spm. hvor jeg deltager.
Men jeg kan ikke finde det under: Hardware, Generelt. Det er fra d. 20/4 14:42, kan i finde det der ?????