Avatar billede logsuppe Nybegynder
23. november 2005 - 17:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Logitech MX1000 strøm-problem!

Har i perioder siden jeg købte min MX1000 for over et år siden, haft det sådan at når jeg kommer hjem fra arbejde, og tager musen ud af laderen, blinker batteri-niveauet at der ikke er mere strøm på. Efter ca 10-20 gange i laderen og op igen, virker musen fint. Har før spurgt om samme problem og fik at vide, at det skulle hjælpe at opdatere. Det gjorde det også første gang, men dog ikke denne gang. Noget der har et lignende problem?
Avatar billede mikze Nybegynder
23. november 2005 - 17:06 #1
Jeg har selv musen, og har IKKE oplevet dette problem. Min mus holder i ca. en uge (uden at stå i opladeren). Derefter får den lidt tid i laderen til den er oppe på 3, og så går der en uge mere. Jeg lægger egentlig ikke mærke til at musen mangler strøm, kun få gange hvor den ikke har fået lov til at oplade ved konstant arbejde.

Jeg syntes du skal klage ved firmaet du købte den ved, og få en ny. For sådan er musen ikke skabt til at opføre sig :-)
Avatar billede mikze Nybegynder
23. november 2005 - 17:07 #2
- Jeg brugte lige hjernen ... Måske er det kun batteriet der er noget galt med? Men syntes stadig du skal få en ny :-) Der er jo stadig garanti på den.
Avatar billede logsuppe Nybegynder
23. november 2005 - 17:10 #3
har desværre ingen papirer på den mere.
Avatar billede logsuppe Nybegynder
23. november 2005 - 17:11 #4
men måske jeg skulle prøve at lade være med at lade, indtil den virkelig har brug for det...? - har bare fået den vane at stille den i laderen hver aften...
Avatar billede mikze Nybegynder
23. november 2005 - 17:23 #5
Jeg stiller også min i laderen hver dag, men tilgængæl slukker jeg strømmen på stikkontakten (for standby strømmen). Så det er jo lige godt det samme :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2005 - 20:31 #6
hæhæ - stakkels Logitech folk :)
Et motherf..... batteri og så holder det en uge...

Microsofts lasermus holder ½ år på et AAA batteri :)
Avatar billede gismo999 Nybegynder
24. november 2005 - 12:16 #7
Hej måske at dette kan hjælpe det gjore det på de gamle logitech mus, det kan være fordi der er formeget død strøm i din mus, prøv følgende.

1: åben din mus og tag batterierne ud

2: tag en saks og korslut din mus ved at sætte saksen fra den ene - over på den anden - og om vent der ved dræner du den for død strøm, i mens du gør dette skal du trykke på connecteren vis der er sådannet en på de nye Mx 1000 mus.

3: Tryk på din Conecter (Modtageren) og tilslut batterierne igen, alt dette skal du gør mens din computer er tænt.

Jeg kan ikke garantere dig nogent men det var framgangsmåden på de gamle mus (Første trådløse).

Men ellers skriv så finder vi på noget har også en anden ide men der til skal du bruge spicelverktøj som en hammer og en mursten!!!!
Avatar billede logsuppe Nybegynder
29. november 2005 - 10:45 #8
Batteriet i MX100-kan ikke tages ud, da det er et ION lithium-batteri. Nå, men må vel bare lære at leve med det...