Avatar billede brassmaid Nybegynder
23. november 2005 - 09:38 Der er 4 kommentarer

Extract tekst fra et word dokument

Hejsa

Jeg har gennem de sidste dag prøve at finde en metode til at hive teksten ud af et word dokument. Men jeg synes ikke rigtig at jeg kan finde noget der virker. Er der nogen af jer der har erfaring med det ?

Jeg bruger c# med Visual Studio 2005 og word 2003.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
23. november 2005 - 09:41 #1
prøv at kigge her:
www.eggheadcafe.com/PrintSearchContent.asp%3FLINKID%3D1006+c%23+read+text+from+word+document&hl=da" target="_blank">http://66.249.93.104/search?q=cache:lSvhO7eJj1sJ:www.eggheadcafe.com/PrintSearchContent.asp%3FLINKID%3D1006+c%23+read+text+from+word+document&hl=da
du skal bare bruge  Microsoft Word 11.0 Object Library
Avatar billede brassmaid Nybegynder
23. november 2005 - 09:45 #2
jeps den har jeg fundet, men for det første kan jeg ikke få den til at virke med  Microsoft Word 11.0 Object Library også er jeg ikke vild med tanken om at åbne word kopierer teksten til clipboard for derefter at bruge teksten.

Er der virkelig ikke andre måder man kan hive teksten ud uden at "åbne" word.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
23. november 2005 - 09:56 #3
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
04. februar 2006 - 16:58 #4
Du mangler at lukke spørgsmålet.