Avatar billede andreas_ace Nybegynder
22. november 2005 - 14:05 Der er 1 kommentar

Counter system

Jeg er blevet sat på en mindre opgave; log alle besøgende fra 'websitet' jo flere detaljer, grafer etc. desto bedre.
Jeg leder kort sagt efter et statistiksystem over hits, visits, sidelæsninger etc.

Webalizer, modlogan ville være en oplagt mulighed, men desværre har jeg ikke mulighed for at implementere en af disse :(

Findes der ikke et lignende system i php/mySql?

Jeg mener at jeg engang fandt et ret solidt system der loggede alt lige fra klokkeslæt, dato, ip, antal sideindlæsninger, adresse som videresendte brugeren, af logningstidspunkt etc.

Oven i hatten generede det vist også en overskuelig statistik side med grafer, dag, uge og månedsoversigter.

Men hvad søren var dét det hed? :)
Kender du til systemet eller noget lignende, så skriv endelig.
Avatar billede andreas_ace Nybegynder
22. november 2005 - 16:18 #1
Jeg har fundet frem til BBClone
www.bbclone.de