Avatar billede kec2 Nybegynder
21. november 2005 - 21:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at finde info om virus, spam, mv

Hejsa

Er der nogle som kender til nogle generelle sider om hvordan man bør forholde sig til virus og spam.

De må meget gerne være på dansk.

Hilsen kec
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2005 - 21:03 #1
Avatar billede kec2 Nybegynder
21. november 2005 - 21:28 #2
Hej John Stigers

Rigtig god siden. Men der er forlidt info om spam.

Hilsen Kec
Avatar billede magictouch Nybegynder
22. november 2005 - 12:06 #3
Den korte version - du bør undgå begge dele. Ellers må du fortælle mere detaljeret hvilke oplysninger du egentlig efterlyser
Avatar billede kec2 Nybegynder
22. november 2005 - 18:25 #4
Hvad skal jeg som pc bruger være opmærksom på for at undgå af få ubudende gæst, f.eks. i form af virus og spam. Kender i nogle gode sider som har disse informationer forholdsvis samlet, samt hvordan man slipper af med den salgs utøj igen.
Kort jeg: Hvor finder jeg information og væktøjer så jeg er bedst rustet med f.eks. virus og spam?
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2005 - 19:52 #5
Spamværktøj:
Mailwasher free eller Spamfighter

Virus.
Avast eller AVG.

Læs evt. http://www.comendo.dk for nyt om spam og virus