Avatar billede sprox Nybegynder
22. april 2001 - 19:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Queryring game server

Er der kan fortælle mig hvordan jeg kan \"query\" en half-life server....
f.eks. playersnames - frags - kills- times
Avatar billede delphi Nybegynder
24. april 2001 - 14:00 #1
Skriv Status i consolen.....

Peter
Avatar billede kong7 Nybegynder
24. april 2001 - 14:01 #2
Tryk på halv  og skriv Status
Avatar billede delphi Nybegynder
24. april 2001 - 14:02 #3
Hvor er vi sjove.... :)
Avatar billede sprox Nybegynder
24. april 2001 - 18:22 #4
Jamen det skal jo være fra et delphi program
Avatar billede delphi Nybegynder
25. april 2001 - 08:48 #5
Ja da....ellers havde det vel også været svar istedet for kommentar\'e....  Hvor ER vi sjove.

Mere seriøst:
Jeg spiler meget CS, men altid som spiller, dvs. client vi Stofanet.  jeg har således aldrig set hvilke filer og andre resourcer en server stiller til rådighed under et spil.  Det er se\'følig muligt at få de data du ønsker - se bare på Opasia\'s CS sider (vist nok på www.serverspil.dk).  Det er muligt at man skal ha\' dataene via nogle DLL\'kald eller lignende, men det må da alt andet lige være noget nemmere hvis dataene kan findes i en eller anden fil.  Se i CS\'s (server) dokumentation om der stilles en sådan fil til rådighed - eller start et spil og se om der bliver oprettet nogle filer i CS bibliotket.  Hvis du finder sådan en fil er det en smal sag at trække datene ud af den - du kan evt. poste den her på sitet (hvis den ikke er for stor), så skal vi kigge på sagen.

Alternativt: Spørg på fx. Opasia hvorledes de udtrækker deres server stats.  Det er da ikke utænkeligt at deres programør vil dele den viden eller lede dig i den rigtige retning.  Det skader ihvertfald ikke at spørge.

Peter
Avatar billede delphi Nybegynder
25. april 2001 - 08:52 #6
Opasia\'s link er http://serverspil.opasia.dk/
Et link til stats på deres server nr 1 er http://serverspil.opasia.dk/stats.asp?ID=5&Type=ServerInfo

Peter
Avatar billede sprox Nybegynder
04. maj 2001 - 16:07 #7
Jeg tænkte nu mere på om der ar en der kunne give mig noget kode som virkede.......
Avatar billede spittie Nybegynder
22. juni 2001 - 18:53 #8
kig på det her prg jeg har lavet.
det er lavet til cs 1.1
hvis det er sådan noget du søger så smid en mail af til mig

Spittie
Avatar billede spittie Nybegynder
22. juni 2001 - 23:23 #9
glemte at smide et link til programmet :(
http://m-a-c.dk/spittie/