Avatar billede psysense Nybegynder
21. november 2005 - 17:01 Der er 3 kommentarer

Kan ikke game?

hver gang jeg har spillet i ca 10-15 min går min pc i stå? enten så fryser den bare ellers kommer der en masse underlige farver (streger) hen over skærmen. hvis man trykker ctrl+alt+del når den er gået i stå  går skærmen bare på standby. jeg har ikke den fjerneste ide om hvad det kan være?
håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe da det går mig rigtig meget på!
Avatar billede dennis_p Nybegynder
21. november 2005 - 17:35 #1
Har du prøvet forskellige spill ?

Kan være dit grafikkort, dine ram, Din strømforsyning der er noget i vejen med !
Avatar billede redbastard Nybegynder
22. november 2005 - 09:55 #2
Måske din computer er for varm
Avatar billede psysense Nybegynder
25. november 2005 - 18:14 #3
tror faktisk også at den er for varm! jeg prøver lige at kigge på det og vender lige tilbage!

jeg er 90 % sikker på at det er mit grafik kort! har dl et eller andet smart tool til grafikkort og den fortæller mig en fejlmeddelese hver gang den fryser!?!?!