Avatar billede admiral-piett Nybegynder
21. november 2005 - 16:43 Der er 2 kommentarer

1 skærm 2 computere

hej jeg har lige købt ny computer, med flad skærm. Iden er jeg vil beholde den gamle som spil server eller sådan noget. Og så skal jeg jo have fat i en kvm-switch eller hvad det nu hedder. men den koster 1500kr i DVI. men den nye fladskærm har både et DVI og et VGA stik. kan jeg så koble VGA porten til den gamle og DVI til den nye computer. vil der ske noget ved det? Og vil det virke?
skærmen har en signal indput knap. så må jeg jo finde mig i at jeg skal have 2 mus og 2 tastature. indtil jeg finder noget billigere end 1500kr.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. november 2005 - 18:12 #1
Ja det vil virke at bruge begge indgange på skærmen og så kan du jo købe en billigere KVM til keyboard og mus.

Er keyboard og mus PS/2 og eller USB?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. november 2005 - 18:14 #2
Billig DVI KVM til PS/2 mus og keyboard: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=134576