Avatar billede sakata Nybegynder
21. november 2005 - 16:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sikker chat

Jeg har forsøgt at finde et Chat program, som vi kunne bruge i det firma jeg er ansat i. Tanker er at vores folk på farten, skal kunne cahtte hjem og med hver andre, Voice over IP ville også være dejligt og fil overførelse lige så.
Ja det findes jo allerede i de gængse programmer, og det er her det vanskelige kommer ind. Vi vil gerne have vores eget program. gerne på egen server, så vi kan bestemme over hvem der kan deltage, hvilken port der åbnes, osv.
Jeg har tidligere kendt til et program fra Firmaet Prosafe (http://www.prosafe.as/)men de har ændret deres til at være en jokebox, med tilhørende chat. Ikke lige det jeg efterlyser.
Kender i til nogle muligheder inden for dette og i så fald er der noget der kan anbefales frem for andet.
Avatar billede jaandk Nybegynder
29. december 2005 - 09:30 #1
Du kan altid sætte en irc server op der kan du chatte og sende filer og du kan lave din egen server. Mener også du skal bruge ssl så du kan kryptere forbindelsen.
Avatar billede sakata Nybegynder
11. august 2006 - 14:38 #2
hmm