Avatar billede moby Nybegynder
21. november 2005 - 13:03 Der er 3 kommentarer

Kan ikke forbinde SE mobil til pc

jeg har prøvet at forbinde min sony ericsson k700i til min pc via bluetooth, uden held.
jeg har installeret den medfølgende cd fra sony ericsson, men når jeg prøver at synkronisere kan den ikke oprette forbindelse. desuden kan min mobil ikke finde pc-enheden. og når man prøver at sende et billede via bluetooth siger den Ingen enheder fundet.
den vil derudover heller ikke sende billeder via email.

hvad er galt?

(jeg har xp sp2)
Avatar billede moby Nybegynder
21. november 2005 - 13:47 #1
og hvordan finder jeg ud af om jeg overhovedet har bluetooth på min pc?
Avatar billede dennisbj Nybegynder
24. november 2005 - 13:47 #2
ja hvis du ikk ved om du har bluettoh på din computer, ja så har du sikkert ikk, da det er et tilbehør til statinære computer, men hvis du gerne vil ha bluetooth så gå i bilka og køb en acer bt dongle til 180.-
Avatar billede andreas_froland Nybegynder
02. december 2005 - 14:36 #3
Hvis du har Bluetooth indbygget I din PC skulle du meget gerne have en Blå ikon med et hvid B (rune skrift B) i din system tray. Hvis ikonet ikke er der så er der noget helt galt. Rødt B indikerer at Bluetooth Hardware ikke er fundet eller ikke virker, Grøn B at der er etableret en forbindelse til andet udstyr, og Hvidt B at Bluetooth er parat og virker.

Hvis du konstaterer at Du ikke har Bluetooth indbygget i din PC, så skal du ud og købe en USB adapter, efter min mening skal du gå uden om de billigste adaptere og købe en kvalitets adapter fra f.eks AnyCom eller en anden producent hvor der medfølger enten Widcomm (Braodcom) software eller Toshiba Bluetooth Software.

Hvis du benytter XP-SP-2 så har Microsoft indbygget Bluetooth support dog ikke for Voice (Headset, Handsfree, Stereo lyd, m.v.)

God fornøjelse

/Andreas