Avatar billede kometen79 Nybegynder
21. november 2005 - 12:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Validering af MOMS-nr

Hej Eksperter,

Hvordan validere man om et moms nummer er gyldigt? Det er i forbindelse med en Internetbutik.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. november 2005 - 12:48 #1
Avatar billede kometen79 Nybegynder
21. november 2005 - 12:51 #2
Jeps, det er det, men det skulle gerne være sådan at jeg kan sende info fra min side og få en response om det er rigtigt eller forkert
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. november 2005 - 12:54 #3
Det kan man sådan set godt. Send en request for siden, med de rigtige parametre, og se om html-siden indeholder det rigtige. Om det så er brugbart for dig ved jeg ikke.
Avatar billede kometen79 Nybegynder
21. november 2005 - 12:59 #4
jeg er ikke lige helt med, det kører jo på en server og responder jo ikke til mit site
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. november 2005 - 13:07 #5
Ja, du skal fra serveren lave en http-forespørgsel til siden.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2005 - 13:21 #6
Hvis du er villig til at betale ved jeg at Krak har Web services til opslag af virksomheder på baggrund af CVR-nummer
Avatar billede themom Nybegynder
21. november 2005 - 13:27 #7
Avatar billede frkhansen Nybegynder
21. november 2005 - 16:38 #8
Denne er ment som ren orientering, bare i tilfælde af at du ikke kender den :-)

https://www.tastselv.skat.dk/TSL/Indberetning.asp?oid=60390&eid=60310#resPos
Avatar billede kometen79 Nybegynder
23. november 2005 - 23:02 #9
Det er ikke det jeg mener, jeg skal kunne sende en forspørgsel hvor den enten kommer et positivt eller negativt svar. Det findes på et hav af websites, så der må da være en løsning på problemet??
Avatar billede kometen79 Nybegynder
13. december 2005 - 16:28 #10
Lukker, tak for indsatsen