Avatar billede ipcmrntit Nybegynder
22. april 2001 - 18:29 Der er 45 kommentarer og
1 løsning

NYT GIGANT PROJEKT!!!

Hejsa!

Jeg er ved at starte et projekt og derfor søger andre som vil tilslutte sig projektet. Jeg kan i røbe navnet eller indholdet endnu. KUN at siden bliver for unge.
Indtægten vil være overskudet som deles.

Jeg søger lige nu: web-designere, programøre og reportere.

Intersseret ??

Så skriv lidt om dig selv og hvad du kan til til peterh@e-mail.dk

..Ses Peter ;-)
Avatar billede lojmann Nybegynder
22. april 2001 - 18:40 #1
Klart, jeg melder mig til et projekt, hvor lederen ikke kan stave, ikke vil sige hvad det handler om, ikke kommer med nogle teknise spec. eller noget...

Jeg tror at du skal skrive lidt mere, hvilke sprog (PHP, ASP, CGI etc.) siden skal kodes i etc.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
22. april 2001 - 18:41 #2
Mere information vil nok hjælpe, men hvis det er så tophemmeligt så smid en mail med det til bjarke@bekhoj.dk eller ICQ# 37018702
Avatar billede theportal Nybegynder
22. april 2001 - 18:42 #3
Til grin!
Avatar billede nomiz Nybegynder
22. april 2001 - 18:44 #4
lol
Avatar billede ipcmrntit Nybegynder
22. april 2001 - 18:49 #5
ok!

Jeg røber ikke navnet endnu, men jeg kan sige at siden er for unge hvor der bla. vil være mulighed for at få en gratis email, spille onlinespil, læse nyheder (musik, pc, spil m.m..), se sjove ting (billeder), tilmelde sig til jokesmail og jokesSMS, Chatte, voicechatte, blive pennevenner, få en gratis hjemmeside (dit-navn.vores-navn.dk), købe cd\'er og mærketøj...
Det må være nok info  om indholde lige nu...

/Peter H.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
22. april 2001 - 18:51 #6
ipcmrntit -> Og vil du have nogen til og lave det uden at være sikker på at få noget ?
Avatar billede nomiz Nybegynder
22. april 2001 - 18:51 #7
Har vi ikke set det tusind gange før?
Avatar billede theportal Nybegynder
22. april 2001 - 18:53 #8
Ha, nu nakker jeg idéen og koder det hele i nat, skaffer tøjet, snakker med nogle cd-distributører, køber server og linie og laver en promotionplan!!

TP Out!
Avatar billede htx98i17 Professor
22. april 2001 - 18:53 #9
jo flere tusinde gange, skod projekt...
Avatar billede ipcmrntit Nybegynder
22. april 2001 - 18:54 #10
Jeg vil ikke have nogen til at lave det alene. Jeg vil også selv udføre arbejdet.

Lønen for alle (også mig) vil være en del af overskudet som deles.

Man bliver der ud over medejer af firmaet.

/Peter
Avatar billede theportal Nybegynder
22. april 2001 - 18:55 #11
måske ikke skod! Men det er en temmelig stor mundfuld at tage, hvis man ikke er kendt i branchen, eller har MANGE penge!
Avatar billede da_nigga Nybegynder
22. april 2001 - 18:55 #12
Weeeeeeeeeeeeeeee..... Vil starte noget magen til åz... Nogen der vil være med... ?? (Ehm.... Nå ikke... Damn... Så er der sQ nok heller ikke nogen der melder sig til det her skal du se) *GGGG*
Avatar billede kornfreak Nybegynder
22. april 2001 - 18:58 #13
Da_Nigga >> Skal vi ikke lave et ungdoms pornosite? hvor unge kan smide deres billeder på. købe latex og lædertøj og få en gratis pisk ved oprettelse af profil? *GF*..nåja og t-shirts med nøgne damer/mænd og cd\'er med stønnelyde *LOL*
Avatar billede ipcmrntit Nybegynder
22. april 2001 - 18:59 #14
Desuden har jeg glemt at sige at vores startkapital er en ½ mio.

/Peter H.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
22. april 2001 - 18:59 #15
og måske købe pornofilm og læse nyheder om seneste orgier *LOL*
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
22. april 2001 - 18:59 #16
kornfreak -> LoooooooL, den er jeg med på...
Avatar billede kornfreak Nybegynder
22. april 2001 - 18:59 #17
1/2 mio ?!?!? ...hvor faen har du nakket dem ?
Avatar billede kornfreak Nybegynder
22. april 2001 - 19:00 #18
bjarke-b >> let\'s rock, jeg smider det første billede på, så snakker du med latex forhandlere? *GG*
Avatar billede da_nigga Nybegynder
22. april 2001 - 19:01 #19
Adipuzzar >>> Ey... Jeg vil være første model *GF* Med dig selvfølgelig *GF*
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
22. april 2001 - 19:01 #20
ipcmrntit -> Så snakker vi jo ;o) Smid en mail til bjarke@bekhoj.dk
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
22. april 2001 - 19:02 #21
da_niggga, korn -> Tror i vil være så søde sammen ;o)
Avatar billede kornfreak Nybegynder
22. april 2001 - 19:02 #22
Da_Nigga >> Kewl *Gg*...
Avatar billede ipcmrntit Nybegynder
22. april 2001 - 19:02 #23
Medejere af firmaet er Tv2 som har giver os startkapitalen på ½ mio..

/Peter
Avatar billede kornfreak Nybegynder
22. april 2001 - 19:03 #24
ipcmrntit >> tager du gas på os ?...
Avatar billede ipcmrntit Nybegynder
22. april 2001 - 19:03 #25
De ejere 46% af firmaet.

/Peter
Avatar billede theportal Nybegynder
22. april 2001 - 19:03 #26
Peter>> Hvorfor sagde du ikke det fra starten af, og hvorfor tilbyder i så ikke nogle penge til dem der er med - Så der er lidt at gå efter!?
Avatar billede kornfreak Nybegynder
22. april 2001 - 19:04 #27
Ja nemlig..hvad koster iøvrigt penge ved den slags udover net og servere/reklame etc.

Der burde da være rigeligt til løn..
Avatar billede da_nigga Nybegynder
22. april 2001 - 19:04 #28
Ey... Er enig... Vil sQ da godt lave noget hvis der er penge i skidtet....
Avatar billede theportal Nybegynder
22. april 2001 - 19:05 #29
Stopper lige mailflooden :)

Tv2 siger du, må de investere i andre folk når det er licens penge??
Avatar billede htx98i17 Professor
22. april 2001 - 19:05 #30
hvis startkapitalen er ½ million tror jeg sq ik lige at dette er måden at starte et nyt projekt... det virker vildt uorganiseret... tror ik på det.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
22. april 2001 - 19:05 #31
Klart ingen gidder bruge tid på så stort et projekt uden kapital, derfor de kommentarer ;-)
Avatar billede da_nigga Nybegynder
22. april 2001 - 19:06 #32
Ohhhh...
Kontakt Info :
brian@popupbob.dk
Eller
kornfreaks seng *LooooooooL*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. april 2001 - 19:06 #33
Jeg bevæger mig i Flash universer der ligeså lækkert bygget op som latex. Skal Flash være med vil jeg også. Mail mig på flasher@nikolajdu.dk
Avatar billede ipcmrntit Nybegynder
22. april 2001 - 19:06 #34
Det kan jeg godt se det rimlige i.

Lønen vil være efter kvalikvationer!

/Peter
Avatar billede theportal Nybegynder
22. april 2001 - 19:08 #35
Peter, vi kan snakke videre på, nicolai@theportal.dk eller #50466285 - Vil gerne hører mere om forskellige ting, og kan måske give gode råd med på vejen!
Avatar billede theportal Nybegynder
22. april 2001 - 19:08 #36
hører = høre
Avatar billede kornfreak Nybegynder
22. april 2001 - 19:09 #37
nikolajdu >> Er du så med på en flash intro til Latex? *GG*

Da_Nigga >> Scch *GG*
Avatar billede ipcmrntit Nybegynder
22. april 2001 - 19:10 #38
De penge Tv2 har givet er ikke fra licens!
De har også indtjening fra bla. deres hjemmeside og reklamerne i tv.

/Peter
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. april 2001 - 19:11 #39
Jeg er nu også på ICQ nr. 73133704
Avatar billede theportal Nybegynder
22. april 2001 - 19:12 #40
okæi! Men peter, gider du ikke lige at kontakte mig via ICQ eller mail!
Avatar billede ipcmrntit Nybegynder
22. april 2001 - 19:14 #41
Theprotal - Jeg vil kontakte din e-mail.
Avatar billede theportal Nybegynder
22. april 2001 - 19:18 #42
Min email siger nok ikke så meget, men jeg vil da prøve at kigge på den! :)
Avatar billede disky Nybegynder
23. april 2001 - 09:05 #43
Hvis det er et stort projekt så lav det i JSP det er det absolut bedste sprog til store projekter med flere udviklere.
Avatar billede theportal Nybegynder
23. april 2001 - 19:05 #44
Heh, JSP! Næhh du, en omgang W2K/COM+/SQL2000/ASP(.NET)...så er vi alle glade :)
Avatar billede disky Nybegynder
24. april 2001 - 08:41 #45
theportal:

Tja der røg seriøsiteten langt væk.

p.s. i kan ligeså godt glemme at konkurere med www.n.dk
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
06. april 2002 - 01:12 #46
Er bare en smule nysgerrig, om det endelig blev til noget..?