Avatar billede knutbl Nybegynder
20. november 2005 - 18:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Endre farger i flash

Jeg er på utkikk etter en mp3 avspiller/streamer i flash, men har ikke kunnskap i det hele tatt til å lage en selv. Jeg har såvidt begynt å følge en tutorial på nettet, men er fremdeles der hvor man lærer seg å få en ball til å bevege seg fra A til B.
Jeg fant denne playeren på Flash Kit, og den fungerer akkurat slik jeg ønsker:
http://www.flashkit.com/movies/Sound/Players/Vista_Mu-Harvey-10925/index.php

Fargene er derimot ikke slik jeg ønsker meg dem, og ettersom dette er open source, regner jeg med at man kan endre dem. Jeg kan fremdeles så lite flash at jeg ikke tør prøve å endre disse fargene, og lurer på om noen her kan hjelpe meg. Jeg vil gjerne ha det rosa byttet ut med hvitt eller orange. Dette skal passe på en mørk blå nettside (bakgrunnsfarge: #006699). Den svarte bakgrunnen er Ok.

Er det noen som kan hjelpe?
Avatar billede sprutnik Nybegynder
21. november 2005 - 01:43 #1
I flash gør følgende:
1. Åben library ctrl+L
2. Vælg den fil du vil ændre farven på og dobbeltklik.
3. I det nye vindue som åbner, markerer du, det du vil ændre.
4. I bunden af skærmen burde du have dit properties panel (ellers tryk ctrl+f3)
5. Ændrer farven.
Avatar billede knutbl Nybegynder
23. januar 2006 - 10:16 #2
Takk! Sorry for sent svar......