Avatar billede arne_byste Nybegynder
22. april 2001 - 15:20 Der er 34 kommentarer og
3 løsninger

Quake 3 Arena Online game?!!!

Hej!

Jeg har spillet Quake3 over nettet i lang tid, og det har virket fint! Indtil jeg kom hjem fra påskeferie og prøvede at logge på en server (q3.tv2.dk) og andre. Nu skriver den \"Invalid CD-KEY\" og det er ikke en forkert kode! for jeg har brugt denne før!

Førhen stod der heller ikke \"Welcome player #8734975348737\" i bunden...

Når jeg skriver min CD-Key ind, så står der jo \"valid,,,thank you\" osv. men den husker den ik! når jeg trykker \"ok/accept\" til cd-key\'en og går derind igen, er den slettet!
Hvorfor?? min config fil er IKKE skrivebeskyttet, og den har før kunnet \"huske\" min CD-Key!...

Hvad er der galt?!?!!
Avatar billede emilnt Nybegynder
22. april 2001 - 15:24 #1
MIT PIS LUGTER AF GULDKORN
Avatar billede -onslow- Nybegynder
22. april 2001 - 15:24 #2
ER den ORG?
Avatar billede arne_byste Nybegynder
22. april 2001 - 15:25 #3
emilnt - jaja, tag dit pis et andet sted hen.....
Avatar billede emilnt Nybegynder
22. april 2001 - 15:25 #4
Måske er der en anden på nettet som har samme CD key som dig
Avatar billede arne_byste Nybegynder
22. april 2001 - 15:26 #5
onslow - ja, har jo os brugt den før, problemet er bare at Q3 ikke husker CD-Key\'n!!
Avatar billede emilnt Nybegynder
22. april 2001 - 15:26 #6
ER dit spil brændt
Avatar billede emilnt Nybegynder
22. april 2001 - 15:28 #7
er den CD key som du skriver hentet fra internettet
Avatar billede arne_byste Nybegynder
22. april 2001 - 15:32 #8
nej, den er orig
Avatar billede makse Nybegynder
22. april 2001 - 15:35 #9
Check i din config, at din CD-Key står under seta cl_cdkey \"xxxxxxx\"
Se også efter i Q3Key filen, hvis du har en sådan en.
Avatar billede makse Nybegynder
22. april 2001 - 15:36 #10
Husk at det skal stå med små bogstaver i seta cl_cdkey.
Avatar billede makse Nybegynder
22. april 2001 - 15:39 #11
Prøv også at connecte til serveren via Q3, og ikke via Gamespy. Hvis du altså bruger Gamespy.
Avatar billede makse Nybegynder
22. april 2001 - 15:54 #12
Kan du pinge authorize.quake3arena.com?
Avatar billede arne_byste Nybegynder
22. april 2001 - 15:59 #13
seta cl_cdkey er i orden

og q3key-filen er også i orden

jeg brugeer IKKE gamespy!

authorize.quake3arena.com -pinges fint

-dette har jo virket før, så det er mærkeligt!
Avatar billede makse Nybegynder
22. april 2001 - 16:03 #14
Find hosts.sam filen i X:\\windows.
Indsæt følgende: 192.246.40.56 authorize.quake3arena.com
Gem den, og genstart.

Hvis der er andre der bruger din key, kan det også medføre samme fejl.
Har du prøvet på andre servere?
Avatar billede arne_byste Nybegynder
22. april 2001 - 16:08 #15
\"Indsæt følgende: 192.246.40.56 authorize.quake3arena.com\" - Hvad resulterer dette i?

-problemet er jo ikke forb./forkert kode!!!!!!!!!

men at den ikke gemmer min cd-key for £$€@$\"!# !!!!!!!
Avatar billede makse Nybegynder
22. april 2001 - 16:15 #16
Hvis din key står i din config og Q3Key filen, så er den gemt.
Problemet kan være, at Q3 ikke kan etablere en direkte forbindelse til authorize.quake3arena.com serveren.
Avatar billede arne_byste Nybegynder
22. april 2001 - 16:18 #17
makse - jamen hvad kan være skyld i det??

det har jo virket fint før
Avatar billede makse Nybegynder
22. april 2001 - 16:22 #18
Ja, det lyder mystisk. Har du prøvet på andre servere?
Du kan evt. slette alle dine config filer, og så starte forfra med at indtaste koden.

Avatar billede arne_byste Nybegynder
22. april 2001 - 16:23 #19
Jeg har prøvet en masse servere uden held
Og jeg spillede altid på Q3.TV2.DK som kørte perfekt!

Har også prøvet at slette configs ! men den husker stadig intet! :((
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 16:25 #20
hvis du nu alligevel har cd-keyen og et LOVLIGT  eksemplar af spillet...så download en crack til den....Det er 100%LOVLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede arne_byste Nybegynder
22. april 2001 - 16:28 #21
elhamame-->Crack? hvad snakker du om? det hjælper jo ik på mit problem med CD key! det er jo ikke \"NO-CD\" der er problemet!....
Avatar billede arne_byste Nybegynder
22. april 2001 - 16:29 #22
elhameme--> Desuden HAR jeg en LOADER til Q3A---> men deet er som sagt IKKE problemet, følg lidt meed for du svarer
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 16:29 #23
hvad snakker du om...en crack ordner det
Avatar billede arne_byste Nybegynder
22. april 2001 - 16:30 #24
elhameme-> DU aner jo ik hva du taler om!!
Avatar billede arne_byste Nybegynder
22. april 2001 - 16:31 #25
Ska gå nu, kommer igen senere......
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 16:31 #26
din nar.... en crack kan være mange ting....hvis det er der bliver sagt at det er fordi en anden måske har den samme cd-key som desuden er ravende lige meget så download en key generator
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 16:33 #27
og så din lille barne hjerne skal kunne forstå dette...så kan du godt downloade en crack...den fjerne både no-cd OG giver dig en ny key
Avatar billede tkirk Nybegynder
22. april 2001 - 17:22 #28
Sikke dog en god tone der er herinde!

Min Quake III: Arena skoddede også lige efter påske, nærmere beregnet tirsdag.

Geninstallerede Quake III: Arena, nu virker det...
Avatar billede arne_byste Nybegynder
22. april 2001 - 18:12 #29
Elhammer--> \"hvis det er der bliver sagt \" ? flot nok...

det har ik noget med et lortecrack/patch/loader at gøre! bland dig udenom Pjerrot!
Avatar billede arne_byste Nybegynder
22. april 2001 - 18:12 #30
Tkirk - ok, det vil jeg prøve, vender tilbage med svar + pointfordelig mellm MAKSE og TKIRK

ude
Avatar billede elhamame Nybegynder
22. april 2001 - 18:14 #31
LOL.....din fagget...så lader du bare være....***spytter dig i ansigtet****

lol..ja jeg er et svin
Avatar billede arne_byste Nybegynder
22. april 2001 - 18:19 #32
Elhammer-> du er da til grin mand!.... hvis jeg havde en krone for hver gang du snakked\' plat ville jeg jo være millionær
Avatar billede tkirk Nybegynder
22. april 2001 - 18:58 #33
Virkede det at geninstallere?
Avatar billede atf_nova Nybegynder
22. april 2001 - 22:37 #34
wow!!  LOL... hvor gamle er I hér inde????
Avatar billede elhamame Nybegynder
23. april 2001 - 07:40 #35
arne_bryste.....det lyder, som et lille barn
Avatar billede tkirk Nybegynder
23. april 2001 - 09:03 #36
atf_nove~> LOL
hehe, jeg gider ikke engang gætte :)
Avatar billede elhamame Nybegynder
23. april 2001 - 14:07 #37
du er da til grin mand!.... hvis jeg havde en krone for hver gang du snakked\' plat ville jeg jo være millionær

er en meget brugt og kedelig sætning...kan du ikke selv finde på noget..jeg havde den her:

LOL.....din fagget...så lader du bare være....***spytter dig i ansigtet****

lol..ja jeg er et svin

=(:-]===============================)