Avatar billede lordcrisp Nybegynder
19. november 2005 - 02:41 Der er 7 kommentarer

Logitech iTouch driver problemer

Jeg har probelmer med min iTouch driver, den fucker mit windows op... sidder med Win xp pro sp2... når den er installeret bruger min com omkring 10-15 min på at lukke ned, og min com køre i det hele taget langsommere, men er værst når den skal lukke ned... jeg vil ik leve uden mine genvejstaster, så kan ik få mit til at fjerne driveren... nogle der ved hvad det kan være, og eventuelt hvad jeg kan gøre ved det? Jeg har prøvet at hente den nye driver, men den siger den ik er kompatibel med mit system, og har fundet en service pack 2 patch, som heller ik hjælper på mit problem...

Mit system er:
AMD 64 3200+
MSI K8T Neo FSR
512 MB Elixir DDR 3200
200 GB Seagate Barracuda
30 GB Maxtor Diamond (kan ik huske resten)
Saphire ATI Radeon 9800 Pro
Aspire 500W PSU

Logitech Internet Navigator Keyboard
Logitech MX1000 Mus

Det skulle vist være det i skulle ha brug for... og lidt mere til... takker på forhånd :D
Avatar billede off-line Nybegynder
19. november 2005 - 03:03 #1
Prøv at afinstallerer den i enhedshåndtering og genstart før du geninstallerer
driveren igen. Har selv haft iTouch og XP sp2 uden problemer. Det skal dog tilføjes,
at det var en slipstreamed XPSP2. D.vs. SP2 indbygget i XP, det er absolut det bedste,
fordi de problemer man hører om med SP2 er talrige.
Avatar billede lordcrisp Nybegynder
19. november 2005 - 03:05 #2
takker... hvorfor havde jeg ik tænkt på noget så simpelt... det vil jeg da lige kigge på engang når jeg får tid...
Avatar billede isojumper Nybegynder
19. november 2005 - 09:57 #3
Har selv haft samme problem med itouch, og benytter det aldrig mere. Dog virker alle genvejstaster o.lign. altid helt efter hensigten alligevel.
Avatar billede lordcrisp Nybegynder
21. november 2005 - 15:56 #4
oki... min genvejstaster virker nemlig ik når det ik er installeret... jo volume styreren og mute... men knapperne til winamp fungere ik... og det er dem jeg er "afhængig" af
Avatar billede off-line Nybegynder
21. november 2005 - 17:05 #5
Der er kommet en ny iTouc driver fra Logitec.
Avatar billede lordcrisp Nybegynder
21. november 2005 - 22:24 #6
gotfred... ved det... men som sagt siger den til ALLE de nye drivere at de ik passer på mit system
Avatar billede off-line Nybegynder
21. november 2005 - 23:38 #7
Mener du at det er windows som siger det? I så fald kan jeg fortælle, at den
besked fik jeg osse, men installerede alligevel, og det gav ingen problemer.