Avatar billede rosevej Nybegynder
18. november 2005 - 10:57 Der er 4 kommentarer

Alternativer til AdSense

Spørgsmålet er nok blevet stillet før, men endnu en gang for Prins Knud.
Er der nogen der har nogle GODE erfaringer med andre betalingssystemer end AdSense? Er der evt. nogle der har en bedre betaling til website-ejeren? vi kan jo lige så godt give Google lidt tiltrængt konkurrence!
Avatar billede askhoej Praktikant
18. november 2005 - 11:07 #1
Jeg går udfra, at din side er engelsksproget for så kan du da prøve Chitika, Yahoo Publisher Network eller Overture.

Chitika har et lidt anderledes annonceformat der virker rigtig godt for nogen webmastere.

/askhoej
Avatar billede rosevej Nybegynder
18. november 2005 - 11:10 #2
Mit site er faktisk dansk - men betyder det noget? Der er måske flest danske sider, der annoncerer gennem AdSense?
Avatar billede askhoej Praktikant
18. november 2005 - 11:11 #3
Ja, de andre reklamenetværk er ikke så udbredte/bredt dækkende og derfor ikke så optimale til danske sider.

Hvilken side drejer det sig om?
Avatar billede rosevej Nybegynder
18. november 2005 - 11:37 #4
Det drejer sig endnu ikke om nogen speciel side. Jeg går bare og rumler med et par idéer. Ville bare undersøge markedet lidt.