Avatar billede frhavn Nybegynder
18. november 2005 - 10:20 Der er 2 kommentarer

Offlnie filer på netværksdrev

Hej.

Jeg har netværksdrev som ligger på en server.

Jeg har en laptop med XP, jeg har brug for at få et 2 mapper med mig hjem, jeg aktivere offline, marker de 2 mapper på det delte drev.

Når jeg lokker på laptopen uden at være på netværket, kan jeg se offline mapperne.

Når jeg logger på netværket igen, åbner drev som ligger på serveren, kan jeg kun se de mapper som er offline.
De andre mapper som ligger på serveren, kan jeg ikke se?

Hjælppp :o)
Avatar billede leif Seniormester
18. november 2005 - 10:53 #1
Du er ikke connectet korrekt til netværket.

Kontroller at du ikke er lille ekstra ikon nede ved uret som siger du arbejder offline.
Avatar billede frhavn Nybegynder
18. november 2005 - 11:30 #2
De to mapper som jeg har offline filer i, jeg kan kun se de mapper som jeg har sat til offline.

Jeg kan se alle mapper/filer, i de drev som jeg ikke har mapper der er offline.